miercuri, 8 septembrie 2010

Hey:)


Deoarece multi ma intreaba cum imi editez pozele in photoshop, m-am gandit sa creez niste tutoriale ca sa le fie mai usor tuturor.Din lipsa de timp o sa-mi ia ceva pana le voi face. In primul rand, cam ce se cere unui incepator:
* Trebuie sa aiba ambitie, vointa
* Trebuie sa aiba rabdare, foarte multa rabdare
* Trebuie sa vrea sa faca asta si sa ii placa
* Trebuie sa aiba timp! [Ceea ce mie imi lipseste cu desavarsire]
Photoshop nu este un program usor de utilizat, dar daca nu ai anumite notinui de baza nu ai ce face cu el.Acesta uneste toate celelalte programe de editat intr-unul singur.
Primul meu program de acest tip a fost Photoshop 7.0.Cu el am inceput prima data, pana am descoperit Photoshop cs 3.Pe viitor vreau sa editez poze in photoshop cs5 pentru ca datorita noii tehnologii putem face poze 3D, iar cs5 poate face acest lucru.
Promit ca in curand voi face si tutorialele!

2 comentarii: