marți, 30 martie 2010

Un nou inceput


...::: Nu ma grabesc sa stiu ce inseamna VIATA, dar circumstantele ma imping si ma obliga :::...
O noua zi.Sau asa cred.E ora 3 A.M. Si totusi nu mi-e somn.Vreau sa fac o baie fierbinte.In mod clar nu e baia la care ma astepam si poate nici timpul potrivit.Apa e calda.Totul e perfect.Dar eu nu sunt acolo.Simt ca nu sunt EU.Nu mai e acelasi mirosul balsamului cu care-mi placea sa ma imbat , nu mai e mireasma care ma relaxa.E mai mult de atat.Dar ce?Nu e baia care sa ma scape de mancarimea capului sau de matreata parului.E baia care ma spala de TOT: de amintiri, de ToT. Si vreau sa scap de hainele murdare.Da nu ele sunt intr-adevar motivul jenarii mele. Eu vreau de fapt sa scap o data cu hainele incomode de amintirile neplacute,iritante.Si-mi inec fata in apa.Vreau sa ma eliberez.Sa evadez.Sa uit de tot, sa las totul in urma mea ca si cand as fi sters cu buretele.Stiam ca minunea nu se intampla.Ca lumea va ramane la fel si eu pe langa ea.Nu e stare de deprimare, nici pe departe de confuzie.E doar inca o pasa proasta peste care aveam sa trec.Si apa se raceste.Sau poate ca singurul lucru rece eram Eu.Incepusem sa ma racesc o data cu tot.Priveam absenta la apa care se scurgea de pe parul meu.Asa as fi vrut sa fac si cu trecutul.Da.Probabil.Un moment de lasitate in care am vrut sa fug de tot.Si eram constienta ca dupa ziua asta nimic nu va mai fi la fel.Absolut nimic.O schimbare radicala avea sa evolueze rapid cu mine altfel as fi cazut prada tentatiilor.
De ce iubesc oamenii? Pentru ca ma iubesc.
De ce urasc oamenii? Pentru ca ii urasc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu